„Форум“ – счетоводна къща – вх. 3
„Форум“ ЕООД предлага следните видове услуги на своите клиенти:
Счетоводни:
- изготвяне на индивидуален сметкоплан и счетоводна политика на предприятието
- изготвяне на годишни счетоводни отчети –
- изготвяне на счетоводни отчети за нуждите и управлението на предприятието във формат и съдържание, съобразени с изискванията на клиента;
- завеждане и поддържане на приходно – разходната документация;
- подготвяне на документи за кандидатстване за банков заем и изготвяне на бизнес – планове
- Приемане, преглед и класифициране на първичните счетоводни документи;
- Обработка и осчетоводяване на първичните документи с помощта на специализиран счетоводен и бизнес софтуер;
- Обработване на касовите и банкови разплащания;
- Създаване на вторични счетоводни документи и регистри, съгласно действащото законодателство;
- Съставяне на периодични справки за вземанията от клиенти и задълженията към доставчици;
- Приемане и класифициране на дълготрайните активи на дружеството, съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план, изчисляване на дължимите амортизации;
- Осчетоводяване на разходите за работни заплати, социални осигуровки и данъци;
- Ежемесечно подготвяне на дневниците за покупки и продажби и Справката-декларация по ЗДДС и подаването им по електронен път;
- Отчитане на материалните запаси;
- Следене на складова наличност;
- Консултации по счетоводни въпроси;
- Съставяне на месечни и годишни оборотни ведомости;
- Изготвяне на необходимите документи и справки за извършвани проверки и ревизии,;
- Изготвяне на периодични счетоводни справки, отразяващи текущия финансов резултат на дружеството;
2)Личен състав и ТРЗ:
- Подготовка на всички документи във връзка с приемане на нов служител;
- Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за отпуски, наказания и прекратяване на трудови правоотношения;
- Поддържане на трудови досиета на служители
- Регистрация на сключване, изменение и прекратяване на трудовите договори по електронен път в НАП;
- Изготвяне на платежни документи за превод на дължими месечни осигуровки и данък върху доходите на физически лица
- Съставяне на ведомост и фишове за заплати, справка за дължими осигуровки и данъци, Представяне на информация за осигурените лица в Персонален регистър – Декларации Образец 1 и 6, както и подаването им по електронен път към НАП;
- Изчисляване на дължимите хонорари на наети лица по извънтрудови правоотношения;
- Създаване на платежни нареждания за задълженията към бюджета;
- Обработка на болнични листовеи придружителни писма за НОИ;
- Издаване на служебни бележки за осигурителен стаж и доход на персонала
- Издаване и заверка на трудови книжки на персонала;
- Представителство пред осигурителните и данъчни органи във връзка с назначени проверки или ревизии
- Консултации по трудови-правни и осигурителни казуси.
3)Данъци:
- Определяне размера на данъците по текущите данъчни закони. Изготвяне и подаване на справки-декларации, дневници по ЗДДС, протоколи, VIES декларации;
- Подготовка и регистрация на фирмата по ЗДДС;
- Съставяне и осчетоводяване на платежни документи за плащания към бюджета;
- Попълване и подаване на данъчни декларации;
- Данъчна защита и представителство, както и справки изисквани от данъчните органи, касаещи проверки и ревизии;
- Данъчни консултации.
- консултации при коригиране на финансовия резултат за данъчни цели по смисъла на ЗКПО;